Vienas svarbiausių kiekvieno verslo tikslų yra suteikti vartotojui naudą, publikuojant tokią informaciją, kuri yra įdomi ne tik pačiam verslui, bet ir jo potencialiam klientui. Ta informacija turi būti naudinga, informatyvi ir pateikianti ką nors naujo. Visa tai lemia turinio marketingas.

Kokybiškas turinys turi užimti svarbiausią vietą kiekviename versle. Jeigu taip nebus, jūs pamažu imsite atsilikti nuo savo konkurentų ir netrukus bus labai sunku juos vėl pasivyti.

 

7 priežastys, kodėl turinio marketingas toks svarbus:

  1. Jūs esate ekspertai. Savo srityje jūs žinote viską, tačiau to nežino vartotojas. Kartais vien dėl to, kad nedrįsta paklausti ir pasirodyti neišmanėliu, potencialus klientas nesikreipia į įmonę, kurios svetainėje viskas pateikta tik skaičių ir sudėtingų techninių specifikacijų kalba. Pateikite visą šią informaciją aiškiai, paprastai ir įsimintinai – taip tapsite ne tik įdomus, bet ir būsite matomas kaip savo srities lyderis.
  2. Turinio marketingas suteikia dividendų. Kiekvieną kartą, kai kuriate unikalų turinį, galvokite apie tai kaip apie banko indėlį. Šiandien jūs dedate visas pastangas, norėdami sukurti gerus santykius su klientu, o rytoj tai jums atneš grąžą. Kuo didesnį savo indėlį įnešite, tuo stipresni bus santykiai ir tuo prieraišesnė taps jūsų auditorija. Naudingas ir pastovus turinys, nuolat pateikiamas klientams yra daug geresnis būdas sulaukti pardavimų nei įkyrus prašymas tiesiog „pirkti dabar“.
  3. Geras turinys pasklinda iš lūpų į lūpas. Šmaikšti, juokinga, netikėta, o gal šokiruojanti naujiena netrunka pasklisti internete, visų pirma, socialiniuose tinkluose, ir jau kitą dieną visi ją aptarinėja. Jeigu jūs savo klientams pateiksite vertingą turinį, jie mielai juo dalinsis su savo draugais, kolegomis ar giminaičiais.
  4. Turinys pritraukia tikslinę auditoriją. Skelbdami vien tik žinutę „pirkite dabar“, jūs galite atbaidyti savo būsimus klientus, nes jiems gali nepatikti jūsų tonas, nežavi jūsų logotipas arba teksto šriftas, tačiau, skelbdami naudingą turinį, tokį kritišką žmogų galite privilioti ir jis nekreips dėmesio į anksčiau išvardintus vertinimo kriterijus, nes matys, kad jūs jam visgi galite duoti naudos.
  5. Turinio marketingas yra efektyvesnis kelias pritraukti klientų.Tradicinė reklama kartais tampa erzinanti ir įkyri, kuri ne tik nepritraukia, bet net ir atstumia tūkstančius žmonių. Joje yra brukama, peršama per prievartą ir reikalaujama pirkti. Kodėl turėtume? Turinio rinkodara pirmiausiai pasako, kodėl prekė ar paslauga yra naudinga, ką ji suteikia, kokias problemas išsprendžia, o vartotojas pats supranta, kad jeigu jis ja naudosis, galės mėgautis visais šiais išvardintais privalumais.
  6. Unikalus turinys padeda žmonėms jus surasti. Kuo daugiau jūs kalbėsite ir rašysite apie tas problemas, kurios yra aktualios jūsų klientams, tuo didesnė tikimybė, kad jie ras būtent jus. Google mėgsta unikalų turinį. Jeigu žmonėms patinka jūsų puslapio turinys, jie juo dalijasi ir jame nuolat lankosi, tuomet jūsų puslapio reitingas kyla.
  7. Visuomet aktualus turinys pats naudingiausias. Nekurkite vien tik tokio turinio, kuriame minimos naujienos ar faktai, kurie po savaitės bus niekam nebeįdomūs. Kalbėkite apie tokius dalykus, kurie aktualūs visada ir kurių žmonės ieškos nuolat, o jūsų turinys bus naudingas bet kuriuo metu.